Selamlar ilk bebeğim sezeryandı. Şuanda 2.bebeğime hamileyim ve ssvd istiyorum. Bugun 39 haftalık oldum ama ne gelen var ne giden
Çok stres olmaya basladım ve korkuyorum sezeryan olmaktan. Ssvd yapmış anneler bana biraz gaz verseniz taktik varsa ondanda. Oldukca hareketliyim hurma yiyorum squat ve nefes egzerisizi merdiven egzersizi yapıyorum ama henüz yalancı sancı var sadece. Bugun kontrol günüm nolur bişeyler diyin bu gebeye. Önümüzdeki haftada olmazsa neler gelecek basıma 🥴🥴🥴