Arkadaşlar merhaba ikili tarama yaptırdım 13. Haftam da doktor ultrason la kontrol etti ense kalınlığı 1.2 burun kemigini gördüğünü söyledi vücudunda bebegm herhangi bir sıkıntı olmadığını yüzde doksan iyi gelir dedi ama kanda riskli çıktı
İkili test >1:50
Yaş riski 1: 534
Kombine 1:179
FB HCG 51.5. mom. 1.60
Paap a 0.887. Mom. 0.23
Bu arada yaşım 31.5 tekrar kontrol etti ultrason da sorun olmadığını ama fakat riskli çıktığı için amniyosentez veya fetal dna önerdi ben de fetal dna yaptiricam labaratuvar da özellikle 30 yaşından sonra çıkabildiğini ve içimin rahat etmesi için fetal dna önerdi böyle bie durumla karşılaşan var mı sizler naptiniz şimdiden teşekkür ederm