Melike_4949 EmineTarik bilmiyorum canım diyetle takip edicem açlık tokluk yani kaçırdığm zaman yüksek oluyor genelde o yüzden o sıvıyı içmek istemiyorum hiç doktor değiştiriyorum özele gecicem bakalım hayırlısı olsun inşallah ❤️