Hanımlar merhaba. 28.haftadayım gebelik şekerim var. Diyetle gayet düzenliydi 15.haftadan beridir. Fakat şu 28.haftaya girdim katı diyetime rağmen neredeyse 200lerden inmiyor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Doktorum da bilerek ilaca başlamıyor fakat artık ne yersem yiyeyim rahatsız olmaya başladım. (Diyetimde ekmek, bulgur, meyve hiçbiri de yok. Bunlara rağmen bu şekilde) 🤦🏻♀️