Öncelikle kolay bir durum değil tabii ki yaşadığınız kayıp. Biz ne desek geçici rahatlarsınız ama bir uzmanla düzenli konuşmak, destek almak hatta eşinizle korku ve kaygılarınızı paylaşmak daha çok yardım edecek diye inanıyorum. Allah kalbinize ferahlık versin. Evladınızın sağlıkla, zamanında doğacağını hissediyorum. Çok topacık ve aşırı sevimli bir bebek geliyor gözümün önüne :) şimdiden size de ona da maaşallah diyeyim :) dua edeceğim size.