Zeybal34 21 yaşındayım. 19 Eylül de 2 embriyo transfer oldum. Şuan haftaya olan test gününü bekliyorum.😊Peki siz? Herhangi bir belirti var mı?
Yaprakdokumuseverr Zeybal34 Hayırlı sonuçlar alın inşallah 🌸 ben geçen hafta transfer oldum. Kaset test yaptım pozitif çıktı , pazartesi kan vericem. ☺️
bubuiledudu Zeybal34 hayırlısı olsun ben de perşembe günü tek embriyo transfer oldum 2 ekim test günüm 🌸🙏🏻
Yeniumutlar Zeybal34 inşallah gönlünüzce olsun herşey fakat özel değilse sorabilirmiyim 21 yaşında neden tüp bebek
Zeybal34 Yeniumutlar sorun eşimde olduğu için doktorlar doğal yolla olmaz dedi daha fazla hastane hastane dolaşmak doktor gezmek istemedik. Genç anne baba olmak istediğimiz için başvurduk. İnşallah haftaya 29 unda pozitifi görürüz.
sedam94 Zeybal34 28 yaşındayım bende 18 Eylül de 5. gün embriyosu çift embriyo transfer oldum test günümü bekliyorum herhangi bi belirtim yok şuan hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🌸
cansugunes0210 sedam94 bişey soracam bende tüp bebek tedavisine başladım da bu çift embriyo tek embriyo bu tercih bize mi baglı yoksa yumurtalara mı??
Zeybal34 Yaprakdokumuseverr o zaman bende birazdan yaparım. Benimde 5. Gün embriyosu inşallah pozitif çıkar ya hayırlısı bakalım.
babyiscoming_ Zeybal34 merhaba doktorunuzdan memnun kaldınız mı yaklaşımı vs nasıldı? Bir de ne kadara mal oldu size toplamda ne kadar harcadınız bende düşünüyorum bende pendikteyim bilgilendirirseniz çok sevinirim🥰