Haticecinar 17+0 olduk bugun kizcemle tahmini dogum tarihimiz 15 mayis gorunuyor ama sezeryan olacagi icin mayis basi olur sanirim😊
Gzmunal 16 haftalığım bende. Doğum Allah izin verirse 26 mayıs gibi gözüküyo. Rabbim hepimizin miniklerini korusun
Selvozge Gzmunal bende 15+5 haftalığım canım Allah izin verirse ayni zamanlarda Doğum yapıcaz inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 😍🙏🏻😊
Pnardadas BFerayeY yok ilk üç ay bambaşka sorunlar yatalaktim allah kimseye göstermesin demin saydıklarımda yeni başlayanlar işte 🙁
Selvozge Heisenberg 15+5 haftalığım bende canım benim de mayıs sonu gözüküyor Allah izin verirse 😍 Benim kız olucak inşallah rabbim sağ Salim almayı nasip etsin kucağımıza😍
Selvozge dml33 detaylı ultrason için benim doktorum daha var demişti bizim şimdi başka hangi testlerimiz kaldı 😊
Pnardadas Selvozge amin teşekkür ederim kuzum rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah
Tuubaaa Selvozge 17 haftalığız😊 Mayıs 20 sinden sonra Doğum inşallah Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🧡🧡
Aybuke5 BFerayeY canım iyice öğren çünkü benim bildiğim 19-23 haftalar sonrasında yapılmıyo diye biliyorum