Mlsfcr benimde göğüs kafesine batıyor mideme falan ama o bende çok oturunca falan oluyor o ara uzandigimda bende geçiyor 36+6 dayım ama karnımın içi hareket ederken acısa da büyüdüğünde acıyor her zaman değil hareket ederken bazen hiç ağrı olmuyor bazen olabiliyor ama onlar normal bebek büyüdükçe karinda buyuyo ondan o ağrılar benim alta baskı ağrı arttı smdilerde hep bazen içinde bişey kazir gibi geliyo ama sert tekme vurmuyo bebek hareketi normal oluyo