Mlsfcr Bende 36+0 oldum senle aynıydık🤗 Bebek çok sertleşiyor gün içinde. Çok ağır gelmeye başladı bana nefes nefese kalıyorum 🥺 İş yapamıyorum fazla. Ayağa kalkınca kasığımda rahimde baskı çok oluyor. Bu hafta bilerek kontrole gitmedim psikolojik olarak hazırlanıp hastaneden uzak kalmak için. Şimdi her hafta gidilecek birde çatı muayenesi derdi var of of 🥺Kolayca geçer inşallah ona göre doğum şekli belli olacak. Tabi o bile net değil doğum anında bir aksilik oluşursa Sezeryana dönecek hayırlı olsun inşallah 🥺🤲🏻Senin belli oldu mu doğum şekli, günü vs?