yslnrsh benim de 38+5 ti öyleydi hiç sancı falan yoktu. Doktora kontrole gittik baktı suyu azalmış ben seni bu şekilde eve gönderemem suni sancı ile hemen bugün doğurtucam dedi. Öyle de oldu 0 sancı ve suni sancı vererek o gün doğurdum. Hepsinin bir günü ve nasibi var inşallah sağlıcakla doğar ☺️