Perikiziii evet 25’inde doğum yaptım. sürekli sancı, açılma kontrol edildi. ilk önce doğuma ebe alıyor ebe sizi yönlendiriyor şöyle ıkın vs gibi. ebeler de bayağı ilgili ve iyiler. tam doğum gercekleşmek üzereyken Aslihan hoca geldi bebek doğdu. Hem Aslı hoca hem doğumhane ekibi çok ilgiler cok memnun kaldim. Benim tek sıkıntım cok kesi atıldı dikişlerden dolayı aşırı ağrı oluyor ama gecti bitti cok sukur🤲🏻