Nesli46 evet dediğiniz o karışım çok berbat kıyafetlerimi resmen çöplük etti bana uyuz dedi ama ben gece kasıntısı falan yok yediğim bişry dokunuyor bence uyuz böyle bişey değil isilik gibi kollarımın iç kısmı sıkınca su çıkıyo içinden nemlendirici verdi 7 gün omu sürüp gene 3 gün o karışımı sürücez eşimle ama eşimde kaşıntı bitti hamileyimde kullanmakta istemiyorum ilaç falan