Kizlar bu konuyla iligli bisi dicem bnm basima gelmedi o yuzden sunu yapin sundan fayda gordum diyemem.. bisi duydum asli astari ne degildir denemedim bilmiyorum…
Gecenlerde arkadaslarla muhabbet esnasi ortalikta salgin var falan diye konusuyorduk uyuzdan da bahsettik..
bi arkadasim dedi sonrasi eskiden bizde uyuza yakalandik,koyde 4 yol agzina cikip dag tarafina dogru uluduk gecti dedi(kurtlar ulur ya oyleymis)🙄🙄 ne alaka be ne sacma dedim valla gecti dedi sonra ordan bi arkadas daha soyledi aynen bizde oyle atlatlik dedi…onlarin eskileri bu yontemle kurtulmuslar.. ne kadar dogrudur ise yarar bilmiyorum. İlla koy olmasi gerekmiyormus 4 yol agzi olsun yeter dediler.. aklima takildi kaldi boyle.. sizede soyleyesim geldi. Belli mi olur bide harbiden gecermis 🤷