Denizkum 32 den sonra 2 hafta sonra gel dedi 32. Haftada NtS bağlıyor 35 ten sonra haftada bir geliceksin dedi
Tomrisinizi BetlBilgialkan benim doktor 34 ten sonra 3 hafta sonra gel dedi oncesinde hep ayda bir gidiyordum🤷♀️
Busrahmet Benim. 34. Haftam doktor bir ay sonra gel dedi ayın 19 unda gideceğim bir iki hafta sonra 37 olmuş olucam o zaman da tekrar gidip çatı muayenesine bakarız dedi Normal gördüğü durumlarda sürekli Çağırmıyorlar sanırım
Dugus1996 BetlBilgialkan bana 28 den sonra iki hafta da bir gel dedi erken doğum riskim hiç bişey olmadığı halde
FatmaOrhan Benay aslında sizinki tuhaf olmuş biraz 35 den sonra aslında 10 gün arayla veya 2 hafta arayla çagırıryorlar genelde 🤷🏻♀️
Benay FatmaOrhan beni de iki hafta arayla çağırıyorlar ama erken başladılar nedense bilmiuorum yurtdışındayım canım ben durumlar burda baya değişik 🤦♀️
Yarenelibol BetlBilgialkan bnde kontorlden bi hafta sonra gel dio 2 haftada bir carıo sanırsam 😂 devlete 2 haftada bi çarıo çok sık gidiyoruz doğçam kesin 33+3
Caglasmsk BetlBilgialkan ben hep ayda 1 defa gidiyorum. Bebek dogucak en sonki kontrolum bebek dogmadan önce 20snde dogum tarihimde 30 gözüküyor. Yurtdisindaym ben tabi turkiyede 2 haftada bi cagiriyolar son haftalarda ama burda sadece ayda 1.
ATC BetlBilgialkan ben 29.haftalıgım şu an 28.haftada bana artık 2 hafta da bi geleceksin dedi canım 😊