BetlBilgialkan 32. Haftadan sonra doktorum 4 hafta sonra gel dedii dayanamadım 35. Haftamdan bir gün önce randevu aldım yarın 35. Haftam ve doktorum 3 hafta sonra gell dediii doktorummu çok rahatt yoksaa ben miii çok heyecanlıyım 😂
Benay BetlBilgialkan o nasıl doktor öyle ya benim doktor 32 den beri 2 haftada bir çağırıyor şimdi 34 haftadayım bugün kontrole gittim iki hafta sonra tekrar gideceğim
Nisam2008 BetlBilgialkan ben 35 haftalığım doktor bu zamana kadar ayda bir çağırdı bugünden sonra 2 haftada bir
Tubagrnc BetlBilgialkan ben aylık kontrol için 32 de gittim 34 de gel dedi 34 de gittim bundan sonra her hafta geleceksin dedi
Mydream BetlBilgialkan Bende 33de gitdim 36da tekrar gel dedi doğum için tahliller yapilacakmiş,bi dahaki sefer doğum başlayinca gidicem benimde doktorum sik sik gelmene gerek yok diyor basindan beri
FatmaOrhan Benay aslında sizinki tuhaf olmuş biraz 35 den sonra aslında 10 gün arayla veya 2 hafta arayla çagırıryorlar genelde 🤷🏻♀️
Oozzee Beni 32’de çağırdı, sonra 35’te çağırdı, sonra 36’da NST için gel dedi, 37’de çatı muayenesine çağıracak. Biraz sizinki rahat gibi sanki🙃
Sebnem55 1 hafta once gitmistim,bugün gittim 35+4,1 hafta sonra yine gidicem 36+4,1 hafta sonrayada ameliyat tarihimiz 37+4😆😆
Esilaminel BetlBilgialkan 32 den itibaren 2 haftada bir dedi doktorum 34 haftalikta cagirdi yarin kontrolum var devaminda nasil yol izler bilmiyorum...
Anne3434_ BetlBilgialkan 34 haftamdan beri haftada bir çağırıyor canım beni bence bir az fazla rahat doktorun son zamanlarda sık çağırması gerekiyor
Hgemr 32,35,37,38 bu şekilde oldu benim 38 kontrolüm birkaç gün sonra gidişata göre çağıracağım dedi son günlerde 2-3 günde bir olabilir de dedi.
sonsuzmasalim BetlBilgialkan ben 29 haftalık olduktan sonra her iki haftada bir gel dedi doktorum bana ve nst’ye bağlamaya başladı🤔