Hamilelere Negatif şeyleri de söylememek iyi gelir , ilk hamileliğimde bir arkadaşım yengem 6 aylıkken bebeği karnında ölmüş demişti , ben de 6 aya girmek üzereydim , psikolojik olarak çok kötü oldum, geceleri bile niye bebek hareket etmiyor diye çikolata yediğim olmuştu , zor atlattım sürekli aklımdaydı
Şu an da döne sendromu diye söz başlattı yine aklımdan çıkmıyor
En iyisi negatif konuşanlardan uzak durmakmış