Selam kızlar!
Uzun zamandır dikkatimi çeken şeyleri paylaşmak istiyorum.Tabiki herkes istediğini soylemekte özgürdür.Nacizane düsüncelerim💜
☑️Kanamam,lekelenmem var ne yapmalıyım?
Bendede oldu ayaklarını havaya koy yat bisey olmaz!! (Sizde olmaz ama belki o an onda sorun vardır ciddiyeti büyüktür)
☑️Rahim uzunluğun x mm çıktı (örn.30,25)
Bendede vardı doktor dedi ki progestan kullan ıs yapma kafana takma yat dinlen!!! (Bu yüzden bebeğimi kaybettim..Asıl cevabı iyi bir riskli gebelik uzmanı bul olmali)
☑️Şeker yüklemesi yaptirmayi düşünenler?
Bosver ben yaptırmadım hiçte bisey olmadi x doktor yaptırma diyor.Ekmek tatli yeme dikkat et yeter!!(Erken dogumlarin büyük bir kısmı,ileri trimester bebek kalp durmalarinin büyük bir kismi malesefki şekerden oluyor)
☑️Vajinal batmam,şiddetli kasık ağrım var ne yapmalıyım?
O haftalarda bendede oldu rahim büyüyor ıs yapma dinlen!!!!! (%5 10 gebede normal değil rahim ağzı yetmezliğine isaret bizzat yasadim)
☑️Folik asit vitamin içmesem ne olur?
Bende içmedim zatende şunlara bunlara sebep oluyormuş!!!! (Belki o annenin vücudunda ciddi folat vitamin eksiklikleri var bebeğin gelişimini etkileyecek)
SUANLIK AKLIMA GELEN BUNLAR.LUTFEN BIRBIRIMIZI YANLIS YONLENDIRMEYELIM.HER VÜCUDUN KENDINE OZGU SISTEMI VARDIR.
EKLEMEK ISTEYEN EKLEYEBILIR.
SAGLIKLA KALIN💙