Patito__ Meli-sa orda protokol numarasi varsa o dur veya baska no varsa onlari deneyin. Ama gitmissinizdir herlde simdiye kdr
Deli_hatun_7 Meli-sa gittiğiniz özel hastanenın web sitesine girin oradan barkod numarası yada hasta numarasını girin
Aminealeyna Deli_hatun_7 benimde sat 26 agustos dun beta 241.02 cikti cokmu yuksek cikmis sizinle ayni ama arada baya fark var betalarin
Deli_hatun_7 Aminealeyna aşkım çok fark yok şöyleki yumurtlama günü önemli olan ben adet bittikten 1 hafta sonra ilişkiye girmeye başladım hsg cekıldıgı için 1 hafta yasaktı yanı benimki o yüzden senden biraz düşük çıkmıstır
Deli_hatun_7 Meli-sa ayyyy hadi gözün aydın rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ısteyen bekleyen herkese de nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️🥰
Aminealeyna Deli_hatun_7 anladim canim ben benimkimo cok yüksekki diye merak ettim o sebeple sordum yanlis anlama canim saglikla kucagina al inşallah ❤️
Deli_hatun_7 Aminealeyna yok aşkım nie yanlış anlayım amın ınsallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻🥰❤️
Deli_hatun_7 Meli-sa oyyyy maşallah 🧿 rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰❤️🥹