Aminealeyna Meli-sa benimde bu sekilde cikti 2 gun once sun kan verdim 241.02 cikti hayirli olsun var gibi gözüküyor
Miracleee Meli-sa bazen 2 saati bulmuyor daha erken çıkabiliyor sonuç. Hadi hayırlısı olsun çok sevindim çizgi gayet görünüyor maşallah. 🥰
Meli-sa Miracleee teşekkür ederim kanı özelde verdim ama e nabıza düşmez dedi gelip alacaksınız dediler
Deli_hatun_7 Meli-sa çıkar canım ama çok yeni daha tahmınım 30 cıkar beta benim testi hatırlıyorsundur 50 çıktı beta bugün verdim 🥹👼
Aminealeyna Deli_hatun_7 benimde sat 26 agustos dun beta 241.02 cikti cokmu yuksek cikmis sizinle ayni ama arada baya fark var betalarin
Miracleee Meli-sa e nabiza geç yüklüyor özel maalesef. 1 saat dolduğunda arayıp öğrenirsiniz muhtemelen
Patito__ Meli-sa mail attirabilirsiniz ben ozelde oyle yapiyorum ama maili orda vermeliydiniz telde bilgi vermiyorlr bnm hastanede oleydi
Meli-sa Miracleee arayıp da bilgi alamazsınız gelip alacaksnız dedi nasıl özel anlamadım önce devlete gittim tabiki almadılar sonra özele geçtik
Miracleee Meli-sa iyice işi yokuşa sürmüşler. Neyse pozitif güzel Bi sonuç çıksın da gidip alınır tabi
Motherandbaby_ Meli-sa Özel hastanenin sitesinden sonuçlarınızı görebilirsiniz belki birde ordan bakın
Patito__ Meli-sa var gibi cnm frelly 20 dkkda cikiyor oyuzden cok silik olablior bazen. Hakkinizda hayirlisi
Patito__ Meli-sa iste özelde ugrastiriyor eger barkod verdilerse sitelerindende bakablrsiniz. Olmassa mecbr gitceksiniz. Haber guzel olsunda gitmek bisy deil yinede 🥰
Patito__ Meli-sa orda protokol numarasi varsa o dur veya baska no varsa onlari deneyin. Ama gitmissinizdir herlde simdiye kdr
Deli_hatun_7 Meli-sa gittiğiniz özel hastanenın web sitesine girin oradan barkod numarası yada hasta numarasını girin