Zdncl Bana eşim yardım ediyordu ilk 3 ay karna , sonraki 3 ay kola sonra bacağa vuruluyor, ilk zamanlar insan korkuyor ama incecik bir iğne şuan çok rahat kullanıyorum, sakın ihmal etme bem pıhtılaşma yüzünden preklamsi geçirdim ve bebeğim erken doğdu, sürekli tansiyon ölç eğer 13, 14 lerde ise hiç durma doktora koş, tuz ,şeker ve hamuru sıfırla…