Rumeysahin Senatr düşük riski olduğunda yapıyorlar risk görmemişler demekki ama kanama kesiliyor iğneden sonra
Senatr Rumeysahin belkide bilmiyorm ki oysa bu sefer baya kanama oldu snra yavas yavas azaldı. değerlerim vs normal cıktı ondan iğne yapmadılar belkide
Tugbavepamuguuu Gizemd-01 kanama nedenim tam bulunamadı, kanmadan sonra progestan kullandım en az iki ay fitil olarak. Sürekli yattım uzandım ilk başlar çok dikkat ettim ağır iş vs asla yapmadım. 5.ayımdan sonra şükür herşeyim düzeldi şimdide gün sayıyoruz 🌸
Senatr Tugbavepamuguuu inşallah benim de düzelir yaa kanamasız sıkıntısız sağlıklı bir hamilelik geçireceğim günü bekliyorm 🤲
Aleysa Bende hiç kanama olmadı 1 haftadan 34 haftata kadar haylada yok wukurler olsun Allaha senc eneden olabilir acaba 🥺
Tugbavepamuguuu Gizemd-01 amin inşallah tez zamanda iyileşirsiniz vakitin nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz bile 😊 hayırlı kolay doğumlar nasip olsun hepimize
Senatr Gizemd-01 bu kadar stres yapmayın bebeğiniz de çok etkileniyordur artık iyiye gidiyormusnz cok sükür üzmeyin kendinizi benmde kanamalı bir hamileliğim geçiyor ama kafama cok takmamaya calısıyorm cok sükür kalbi atıyor ya ❤️
Senatr Gizemd-01 sadece o zaman cok korkutuyor işte kalp atısını duynca rahatlıyorum yine kanama bitnce daha da rahatlıcam inşallah
Rumeysahin Senatr olabilir ya biz direk ultrason baktı kanama alanım açılmış çok aşırı kanama da olunca hafta küçük 8. Haftaydı o yüzden yapmış olabilir
Tugbavepamuguuu Senatr inşallah canım iyi düşünün iyi olsun inşallah Allahım kolay sağlıklı doğum nasip etsin
Senatr Rumeysahin belkide olabilir inşallah bu zamanları atlatıp daha sağlıklı geçiririz hamileliğimizi tadını cıkara cıkara🤲 geçecek inşallah 🤲😊
Senatr Rumeysahin 12. Haftadan snra düzelir demiştm ama daha biraz daha zamanı var sanırım dikkat ederek geçer inşallah 🤲🌸
Rumeysahin Senatr doktorum da öyle söyledi 12 den sonra rahat edersin dedi ama bakalım çok şükür kanama alanım çok küçülmüş artık kalkıyorum
Rumeysahin Senatr inşallah tekrarını görmeyelim hemen iyileşelim bebişlerimiz de rahat rahat büyüsünler 🥰🐣