Senatr aynı durumdayız. bende 11+5 de adet olmuş gibi kanadım. Devlet Hastaneye gittim yatırdılar iğne vs sonra doktor sanah geldi dedi bebek yaşamaz. 45 dk mesafede özel hastanedeki doktoruma gittim. Bebeğin eşi biraz aşağıda dedi. Bir hafta kanama devam edebilir dedi. İlaçlar fitiller vs. Yarın kontrole gideceğim duruma göre beni yaşadığım ilçeye gönderir artık sanırım. Rapor isticem işe gitmemek için. Bugün 12+1 iz bizde. Tuvalete gitmeye korkuyorum çünkü kan gelirse peçeteye geliyor genelde. Ped e pek gelmiyor. Psikolojim alt üst. Kan görünce ağlıyorum.