Ozlem2206 damlalmila2017 adetiniz duzenlimi oluyor acaba benim düzensiz de ne zaman ne testi yapacağım bilmiyorum 2 hafta geciktigi bile oluyor
Ozlem2206 damlalmila2017 sizin ilişkiye gireli 1 haftami oluyor sorması ayıptır kusura bakmayın birde ne gibi belirtileriniz var acaba
Esraynk Normalde düzenli oluyorum ben 25 28 gun arası fln ama dış gebelik yaşadığım için iğneden 3 ay sonra düzene girdi bende emin olamıyorum ne yapacağıma suan
-ECEM- Tazeannevebebegi regl dönemime 3 gün varken erken gebelik testi ile pozitif sonucunu öğrendim. Yumurtlama gününden 10 gün sonraya denk gelmiş oluyor. En kısa zamanda hayırlısıyla güzel haberler nasip etsin inşallah Rabbim 🤲🏻
Lelalela damlalmila2017 yumurtlamadan 23 adet gecikmesinden de 3 gün sonra yapmıştım direk kıpkırmızı ikinci çizgi olmuştu
Busra5454b İyi günler kızlar, yumurtlamanin üzerinden 10.gun bugün, erken gebelik testim şöyle çıktı çok silik gibi, sizce var mı gebelik