Wera sende gelceksin hatta ben sorcam sana kaçıncı haftadasın diye….mesela bende benden ilerde olan kişilere diyom hep o haftalara bende keşke gelebilcemmi diye….canım benim ağrım çok olmuyordu ama fazla yürüsem fazla otursam kasıklarım ağrıyordu , şimdi benimde bu aralar agrı başladı bende açıkcası kendi kendime bebek büyüyordur, rahim büyodur diye diyom inşallahta öyledir..