Wera seni çok iyi anlıyorum canım inanki 18. Haftada öğrendim ben üzüntüden yeme içmeden kesildim ölüm korkusu çöktü üzerime her saniye korku ağlamak buydu… 22 de gittim detaylıda alttan muayene de etti totalis ve yüksek riskli yazısını raporda görünce bes beter oldum… Gecem gündüzüm her anım bu uygulama oldu defalarca yazılanları okudum, hatta yorum yazdıklarımı unutup yeni görmüş gibi tekrar yorum yazdım o derece salak oldum…. E bide googlede de kadınlar klübü var orya baktım kafa kökten gitti… 25. Haftada kontrole gittim yine aynı ve bebekte ters dönmüş 1 haftada önden gidiyor dedi şekerden olabilir ddi bide bunlara üzümdüm, neyseki şeker yüklemesi temiz çıktı…. Yani hâlâ çok çok üzülüp korkuyorum ama ilk öğrendiğimde daha daha beterdim… Şimdi ise yine korkuyorum sürekli yata yata düşünmektn paronayak oldum, hâlâ bile burdan çıkmıyom belki burdaki hepiniz benden daha cesaretlisinizdir. . Burda destek olan çok insanda var korkutan insanda var.. İşte 3 hafta sonra yine gidicem 32 ye kadar çıkmazsa üniye yönlendirme dedi… İnsanızya umut işte inşallah mucize olur çıkar 🤲🤲