cnsdln-18 Spinal oldum ben de. Ağrım illa ki oldu, özellikle ilk 2 gün beni baya zorladı açıkçası. Anestezi esnasında da ilaç verilirken elektrik çarpması gibi bir his yaşadım anlık olarak sadece, onu da zaten anestezi teknikerleri söylüyor normal diye. Aslında bu biraz bünye meselesi, benim ağrı eşiğim baya düşüktür normal bi iğne yapılsa bile hemen gözlerim dolar öyle diyim🥲 Uyuşmama söz konusu olmaz sana devamlı soruyorlar çünkü test ediyorlar bi de. Bebeği çıkartırken sadece sarsılma hissi oldu o da hemen geçti🫶🏻
İlk gün ameliyattan çıkınca ağrıdan ağladığımı biliyorum ama ağrı kesici yapıldığı an hemen hafifliyorsun zaten antibiyotik ve ağrı kesiciler toparlıyor seni merak etme. Spinal olduğum için omuzlarımda ağırlık hissi ve ağrı çok oldu ama gaz çıkarınca ve yürüyünce geçti. İlk ayağa kalkış canımı yaktı yürüyemedim hatta ama dirençli olup devamlı yürümeye gayret ettim, ertesi günü bildiğin yavaşta olsa desteksiz yürüyordum.🙏🏻 Doğumdan sonra eve geçince yürüyüşü ihmal etme, ne kadar çok yürür hareket edersen o kadar çok ayaklanırsın🫶🏻 Ben 4.günümde artık ayaklanıp işlerimi yapmaya başlamıştım ufaktan. Herkes bana yat dinlen dedi ama bilerek yatmadım ki ayaklanabileyim, bebeğime sağlıkla bakabileyim dedim çok şükür öyle de oldu💕🙏🏻 Bol bol emzirmeye çalış, sezaryen olduğu için sütün belki geç gelebilir ama hiç pes etme emzir memede tut bebişi👶🏼 Mükemmel bir his emin ol, bebişini görünce tüm ağrı sızı unutuluyor, eşsiz bir an❤️ Allah sağlıcakla kavuşmanızı nasip etsin şimdiden🌸 Sağlıkla büyüsün🥰🫶🏻