14 gün önce ben de sezeryan oldum çok iyi geçti çok şükür çok ağrım olmadı sezeryan yerimde sadece adet sancısı gibi ağrım vardı ilk ayağa kalkış yürüyüşte hiç hir sekilde acı veya zorlanma hissetmedim oda çok iyiydi sadece omuz ve göğüs ağrım çok oldu çoğu zaman dayanilmayacak gibiydi ama.bitter çikolata ve sade Nescafe ile 2 3 gün sonrs geçti. Sezeryandan sonra çok çabuk toparladım çünkü bebeğim 10 gün kuvezde kaldı sürekli hastaneye git gel yapa yapa hiç bişey hisettemedim ama sakın korkma gerçekten hiç korkulacak bişey yok . İnşallah sag salim alirsin kucağına evladını