Deli_hatun_7 Meli-sa erken gebelık testı denesene kuzum prodoctor öneririm❤️ pozitif görürsün inşallah🤲🏻❤️
Meli-sa Deli_hatun_7 dün değil ondan önceki gün denedim onda da silik çıkmıştı akşam kan vermeye gideveğim ❤️
Meli-sa Deli_hatun_7 bakın üsteki erken gebelik ortadakini bugün yaptım en alttakinide dün değil ondan önceki gün yaptım iki kaset testde artımed. Markası
Meli-sa sdkshn inşallah gerçektir yaa iki kere yaptım ikisindede kıpkırmızı ve anında çıktı Allahım inşallah vardır 🤲
Sedoliko Meli-sa bence kesinlikle var. 3 testte böyle gösteriyorsa. Kabin verince inşallah içiniz rahatlar 🙏🏼🥰
sdkshn Meli-sa yalancı pozitifte çok çok daha silik çıkıyor burada çoğu kişide okudum ama hiç bu kadar net olan görmemiştim canım . Bir tanesi öyle verse ikincisi neden ona yakın koyuluşta pozitif versin diye düşünüyorum inşaallah vardır sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın 🥰 Ben bile çok merak ediyorum 😊
Patito__ Meli-sa saglik ocagindakiler cok hassas diye biliyorum fakat test sonucta yanlis cikmis olabilir. Sizinkide sahte pozitif gibi deil sanki kirmizi ama tabi bu testte bozuk olablir ucuncu bir test yapmak lazım farklı marka
asyasemin Canım hcg hormonu en geç idrarda görünür. Sen idrar verdiğin için daha idrarda görünmeyebilir. Testlerde bu kadar belirgin olduğuna göre kanda mutlaka çıkacaktır. Çok erken bi gebelikse idrarda çıkmaması normal. Tebrik ediyorum
sdkshn Meli-sa Hayırlı olsun canım Allah sağ Salim kucağına almayı da nasip etsin çok mutlu oldum senin adına