Meli-sa Kızlar az önce sağlık ocağında idrar testi verdim negatif dediler gelirken test aldım eve gelince yaptım ditek böyle çıktı hangisne güvenmeliyim
sdkshn Meli-sa Güvenlik amacıyla bir test daha yapın isterseniz farklı bir testte deneyin bir daha bakın emin olun 😇
Meli-sa Yaprakdokumuseverr evet bizim burda bakıyorlar bir aletin içine koyuyor iki dakikada çıkar dedi bütün testlerim pozitifti sağlık ocağıda negatif dedi
Yaseminklc55 Meli-sa bazen adet dönemlerinde değerler yüksek çıkıyor benim de ikinci silik çıkıp negatif olduğu çok zamanlar oldu ama bazısı incecik çizgide pozitif oluyor inşallah gönlünüzden geçen olmuştur hayırlısı
gul-lale1 Neden negatif çıkmış acaba burda bariz kırmızı çizgi var. Kan testi verince haber et mutlaka inşaAllah vardır🥰
gul-lale1 Neden negatif çıkmış acaba burda bariz kırmızı çizgi var. Kan testi verince haber et mutlaka inşaAllah vardır🥰
gul-lale1 Neden negatif çıkmış acaba burda bariz kırmızı çizgi var. Kan testi verince haber et mutlaka inşaAllah vardır🥰
Meli-sa sdkshn inşallah gerçektir yaa iki kere yaptım ikisindede kıpkırmızı ve anında çıktı Allahım inşallah vardır 🤲