Elfnannesi pazartesi günü gittim doktora 980 gramdı 26+4üm şuan.ben şeker yüklemesini sordum doktora geçen ay ne zaman yaptırıcam diye.her ay düzenli tahlillerini yapıyorum şekerle ilgili hiçbir sıkıntı yok kilo alımında normal dedi.aile de şeker hastası olan var mı diye sordu öyle bi durum da yok.şeker yüklemesi yapmicaz gerek yok dedi.ben de yaptırmadım yani