Asli33 canım benim 36da 3200dü şimdi 37iz tahminen 3400 olmuştur bide ben zayıfım artık taşıyamıyorum ağrılarım çok oluyor bel ağrısından duramıyorum yatamıyorum yattığım yerden kalkarken ya biri yardım ediyo ya da baya uğraşıyorum kendim kalkmak için çünkü belime baskı yapıyor ve doktorum çok hareketli bebeğin war annesine acımıyo ağrın olması normal dedi.