Arkadaşlar 5+3te kese gördüm. 6+4te ikiz oldugunu öğrendim. Ama keseler daha dolmamıştı doktor 7. hafta gel bakalım ama net olarak 8’de belli olur deyince gitmedim bu hafta. Şu an 7+4 hiç bulantım vs olmadı daha. Yerleşme kanaması da olmadı. Onun dışında sadece halsizlik var. Normal mi acaba? Çarşamba günü 8,5 falan olacağım o zamana her şey netleşir sanırım. İnşallah keseler dolmuştur. Kendimi hamile gibi hissetmiyorum maalesef. Doktor olumsuz bir şey demedi ama durum bu.