Doktorlar yarada olsa süt kesilmemesi için emzirin diyor ilk kızımda kanaya kanaya emziriyordum bebek yanlış emdiği için yara oluyor Kreme erken başladım bende yine yara oldu ama ilk kızım kadar değil emzirirken komple kahwerengi bölümü vermeye çalışın ucunu emerse yara ilerliyor benim gögüslerimi ikiye ayırdık biri bi kızın biri bi kızın dye zayıf olan kızım hala tam hepsini alamıyor ucunu emiyor o gögüsüm iyileşmiyor ama diğer kızım kavradığı için komple onun yarası hemen geçti doğru emzirmek çok önemli inşallah sizin sütünüz yeter belli olmaz belki doyurur benim hastanede başlandı mamaya kızım ememedi kavrayamadı açlıktan ağlayınca mama başlandı şimdi emiyorlar ama iki tane olduğu için sütün dolup göğüsümün sertleşmesine vakit kalmıyor hep yumuşak sürekli emdikleri için sağlıkla kucağınıza alın inşallah ne kadarınız kaldı