Kiray54 banada neler neler dediler artık 30 dan snra kesin doğacaklar diye bekliyordum doktorum çok rahatlattı bizi onun sayesinde hiç sıkıntı yaşamadım işimi gücümü yapıyordum geziyordum yürüyordum gören sen böyle qderse 30 dan snra doğurursun diyorlardı yatmam gerekiyorms doktoruma sordum ne alaka tehliken yok herşey yolunda keyfine bak beni dinle sadece dedi ikizi duyan herkes insanın içini karartıyor kötü kötü hikayeler anlatıyorlar hiç kulak asma eğer kötü bsey olacak diye düşünürsen gerçekten etkiliyor ben hep rahat oldum son günüme kadar gezdim yürüdüm bütün işimi yaptm kimseye kulak asmadım inşallah sizinde benimki gibi rahat bi hamilelik olur herkesin bir değil tabiki ama iç karartıp insanları üzmeye ne gerek var 🥰 tek sıkıntı ağrılar son zamanlar zor oluyor yürümek hareket etmek