Aysenurdesign benim kızcemin gelesi yok sanırım 34+5 olduk hala baş aşağı dönmedi. Ağrı sızı hiçbir şeyim yok uykumda da sorun yok. Hazırlıklarım tamam. Doktorum 37 de bir daha kontrole çağırdı doğumu planlamak için. Eğer dönmezse 23 ekime sezaryen randevusu oluşturalım dedi. Zaten o hafta 40. Haftam oluyor başka bir derdimiz yok sizin nasıl?