Matmazelbebi Aysenurdesign 35+6 Hareket etmek istemiyorum 🥺😂Karnıma arada bir kasılma giriyor acıyor pozisyon değişince hemen geçiyor.İş yapmak zor geliyor🥲
Haticealp Aysenurdesign 36+0 olduk hiç canım birsey yapmak istemiyor çok yorgun hissediyorum sağ salim kavussak 🙂
Mlsfcr Aysenurdesign 35+6dayız dünden beri bi anda karnım daha çok büyüdü sanki artık iyice ağırlaştı sabah iki bacağımada çok kötü kramp girdi hala bacaklarım ağrıyor günümün çoğunu tuvalette geçiriyorum resmen
Matmazelbebi Aysenurdesign Bugün evde işlendim ben baya toplamda gün içinde 3-4 kere oldu. Birde sağa yatırmıyor yatınca başlıyor resmen sola dönünce hemen geçiyor. Sağa yatmıyorum artık
gorki3408- Aysenurdesign 36+5 im ben de ve tabiki uyuyamıyorum. Karnım taş gibi nefes darlığı yaşıyorum normal olarak. Maşallah gece boyu bebeğim de hareketli. 4 Ekim de doğumum olacak inşallah 🤲🧿☺️
gorki3408- Aysenurdesign Bebişim karnımda toplanıyor yayılıyor herhalde. Yeri de darlaştı iyice tabi son günlerde oluyormuş ,öyle dedi doktorum
Prenseslerinannesiiii Aysenurdesign 36 + 4 olduk yalancı sancılar ve bebeğin toplanması beni benden alıyor. Çok canımı acıtıyor hareketleri doğurmak istiyorum biran önce 😟
Smyyepolat @Taze bende uykusuzum yarın sabah kontrolüm var 8′de uyku yok hatta sinirleniyorum uyuyamayınca 😵💫😑😒
cevriye35_ Aysenurdesign 37+2 bakalım eylülde mi gelcek ekimde mi bekliyoruz agrilarim oluyo ama dogum belirtim yok beklemedeyim😀🥲 Allah hepimizi kolaylikla kurtarsin
Ebus2045 Aysenurdesign 37+1 arada kaailiyorum,kasıklarıma sanki bıçak saplanıyor,gece nefes darlığı,bazen tansiyon problemi vs beklerse 2 Ekim sağlıkla inşallah 🤗