Atlarlayasayan Dokuzayneya geçmiş olsun üyi çıkmasına sevindim yaşınız mı büyük acaba risk ondan bazen yüksek çıkabiliyor
sevval55 Dokuzayneya benimde değerlerim iyi ultrason iyi ama biyokimyasal 1:64 cıktı banada nifty testi dedi doktorum ama cok pahalı sizin yazdıgınız icimi rahatlattı😞