Eminehir Evinaram ense kalinligi ve burun kemiginin normal olup olmadigini nasil bilecez teste gore mi teste goreyse hangisine bakmaliyiz 🤔
Mavisanneeee Duyguanneoluyor %90 belli oluyor bir çok belirti olduğunda doktorlar söylüyor zaten down olabilir diye. Bacak kısalığı kalpte delik burun kemiği ense kalınlığı gibi bir çok şeyden belli olabiliyor yarın gireceğim inşallah temiz çıkar tek dayanağım bu
Duyguanneoluyor Mavisanneeee bende pazartesi gireceğim detaylıya rabbim evlatlarımızı sağlıklı sıhatli kucağımıza almayı nasip etsin çok güzel şeyler duyarsınız umarım 💕💕
Damla-bartu Edebyahu canım benimde 20. Haftada kısa ölçüldü şuan 28. Haftadayız merak ettim sizin kaç ölçüldüde küçük denildi diye
nesildidemtopuz Dokuzayneya bende yaptırdım sanıyorum haftaya sonucum gelır oyle endıselıyım ki ıcımdekı korkuyu sıze tarıf edemem lutfen benım ıcınde dua edın yuregım agzımda dua edıp beklıyorum
Edebyahu Damla-bartu ayrıntılı ultrason kağıdında yazar mı? Nb olarak mı geçiyor? Doktorun dediğini hatırlamıyorum hiç. Size kaç denildi peki?
Damla-bartu Edebyahu ewet yazar nazal bone diye bnada 20. Haftada 4.8 ölçüldü normalde 5 üstünde olması gerekiyormuş downlu olabileceğini sölediler amniyosentez istediler ben aldırmayı düşünmediğim için yaptırmadım o yüzden sizin sonucunuzu merak ettim
Edebyahu Damla-bartu bana verdikleri kağıtta nazal bone yazmıyor hiç çok zor birşey ya kafam yerinde değil hiç. Peki size diğer belirtiler var denildi mi yoksa sadece burun kemiği küçük mü denildi?
Birtutamask Dokuzayneya bende iki test yaptırdım çok şükür temiz çıktı sızın adinizada çok sevindim temiz çıkmasına aynı korkuları bende yaşadım inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini
Damla-bartu Edebyahu allaha sığındım sadece dua ediyorum rabbim bütün evlatlarımıza sağlıkla kucağımoza almayı nasip etsin inşallah