Nerm7n bende herseyde bir hayir vardir diyenlerdenim. Benim icin en iyisi buymus, kaderden oteye gecilmiyor biliyorum. Yapisal olarakta cok duygusalim,ve hayatta en cok istedigim seydi o yuzden suanda kendimi bu kadar kotu hissediyorum ama yinede cok sukur diyorum. Allahim dogru zamanda nasip eder insallah tekrar. Tesekkur ederim cevap verdiginiz icin, Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin🙏🏻