Minik1Civciv Benim 37+3 de alınacak biraz riskli gebeliğim daha önce 3 kaybım var ondan mı erken alıyolar acaba Kan sulandırıcı kullanıyorum iki doz coraspin de kullanıyordum bıraktım.