Canım bende bugün 35+5 oldum geçen cuma ilk nstme girdim sancılarım çıktı hissetmiyordum 40-50 arası pztde girdim nstye gene sancım çıktı bel ağrısı kasık ağrısı yaşıyorum sende bunlar var mıydı erken doğumdan korkuyorum doktor 36da gel çatına bakalım bide tuşe yapalım dedi