momymomyss Mlklrm Ben sana acıyorum ki buraya gelip kaybından bahsediyorsun. Kadın sana siz bebeğinizi kaybettiniz mi diye sordu? Yoksa bana dua edin mi dedi? Gereksiz bilgi vererek hamile birini üzen kim?
Asknnr momymomyss bende teselli arayan birine kötü tecrübe yazanlara çok kızıyorum yaa insan bir umut güzel şeyler duymak ister
Cmleszr Havvakml 21+4 de geldi benim ve iki gündür tamamen bitmis suyu 18 gündür dayaniyordu bebeğim çarşamba günü 23+2 olucak ve sezeryana alacaklar kilosu 643 gram insallahh sağ salim bebegime kavusurum bir sıkıntı olmadan 🙏 sizde durumunuzdan haberdae olmak isterim
denizgurbuz Nr_avc3 neden oluyormuş peki bu durum ? Başından riskli gebelik mi denmişti herşey normal miydi
Nr_avc3 denizgurbuz bu durumu sorduğumda hiçbir cevap alamadım canım suyun gelmesi enfeksiyondan kaynaklı diyorlar ama benim suyum gelmemiş gelenin ne olduğunu hala bilmiyorlar kanamam vardı acaba kanamamdan mı kaynaklı diye düşünüyorum ama anlam veremiyorum başından beri riskli benimki uterus bicornuat olduğu için rahim şekil bozukluğundan ama doktorlar bu yüzden olmayacağını her hamilelikte olabileceğini söylüyor
Cmleszr Havvakml amiiiinn inşallah su mübarek günlerin yuzu suyu hürmetine inşallah bebeklerimiz hayata tutunur ve bu savaşı kazanir , Rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin inşallah 🙏
Cmleszr Havvakml doğum yaptım sezeryanla ama meleğim 12 saat yaşayabildi 12 saat de olsa bana annelik duygusunu yaşattı şükür 🙏 Cennet kuşum orda bizi bekliyor teyzesi çok zor dayanmaya çalışıyorum Allah’ım sabrını versin bizlere ,,,🙏🥺
Havvakml Cmleszr Allah dayanma gücü versin canım. Kader işte rabbim merhametlidir kucağını boş bırakmaz inşallah