Premsesko benim kusma ile altimdan su geldi idrar olduğunu düşündüm hastanedede idrardir diyip muayene etmek istemediler ama sonrasında bir çubukla örnek aldılar amniyon sivisi olduğu anlaşıldı. Ben normalde özel takipliydim hemen doktorumu arayıp hastaneye gectik bu seferde ped koydular o ped maviye döndü orada da amniyon sivisi olarak değerlendirildi 2 gece hastanede yattım ultrasonda suyum kontrol edildi doktor suyumun iyi olduğunu ve su gelmesinin devam etmediğini söyledi çıkış verdi. Sonra ben havuç suyu falan içtim suyum bu seferde çok arttı şimdi 39. Haftadayim suyum hala fazla.