Zeyneptolgacagan ben de gebeliğimi öğrenciğimden beri kullanıyorum, 4 aydır her gün vuruyorum ve doğum sonrasında da 2 aya yakın kullanacağım aynı şekilde. En başından beri göbekten kendim yapıyorum, en az orası acıyor. Daha önce bir ameliyat olmuştum, onun sonrasında eşim kolumdan yapmıştı bir süre, onun acısı çok kötüydü. Göbekte doğru noktaları bulursanız hiç acımıyor bile.