Kas dokusuna gelince çok acıyormuş göbekte genelde yağ dokusu olduğu için daha az acıyormuş doğuma 11 gün kaldı hep göbekten yaptım ben benim eşim değil iğne vurmak bakamıyor bile 🙈 içindeki havayı boşaltın vurduktan sonra ovalamayin tampon şeklinde sadece bastırın morarma en aza inmiş oluyor yanma maalesef bölgeyle ilgili değil ilaç yakıyor