Kbat92 cansutekgul fazla erken hafta, banada soruyorlardı bazıları, bes haftalıkken hissettiğnii söyleyenler oluyodu😅 öyle bisey değil, 20. Haftada falan anca hissedılıyo oda cok hafif. Sonra gittikce yoğunlasıyo
zumrasmom1 cansutekgul valla benim de ilk gebeliğim ilk 14+6 da falan karpuz yerken hissetmiştim kuş kanadı gibi pırpır birşey olmuştu. Hatta doktora sordum emin olmadığım için bebeğin demişti. Plesentan sagdaysa bebeği solda hissetmek normal canım benimki de hep solda 🥰