cansutekgul Kızlar 16+6 yız herkes hissetmiyor musun bebeğini diyor ama hissetmiyorum tedirgin olmaya başladım erken olabilir ama insanların tepkisi garip geldi ve hep sol tarafta sağ tarafa hiç geçmiyo
se26es cansutekgul ilk gebeligimde 21 yda 22. Haftada falan hissetmiştim benim de herkes paikolojimi bozmustu 😂 insanlar konusur bosver .
Rainyy cansutekgul endişelenme 22.haftaya kadar yolu var. Benim iç göbeğim yoktu hep dıştan büyümesine rağmen 19.haftada zar zor hissettim
Papatyam17 cansutekgul aynı şeyi ben de yaşadım canım hiç tedirgin olma ben de oglumu 23.haftdan itibaren hissetmeye başladım
Ess91 cansutekgul erken daha ya ben 18de hissetmistm oda ufacıcık bsydi tam anlamiyla 20de fln hissedersin
Nisaakkm cansutekgul bende şuan 18+6 hamileyim fakat henüz hiçbir hareket hissetmiyorum. Psikolojik olarak yıpratıyor. Seni çok iyi anlayabiliyorum. Aile hekimim hareketleri hisededeneeadar 10 günde bir ultrason istedi. Ama hala hiçbirşey yokk😔
Babyy21 cansutekgul bende 19+2 haftalığım bende hala hissedemedim. Gerçekten insanın canı sıkılıyor evham yapıyor haklısınız
damla097 cansutekgul ilk gebeliğim 23+3 de hissettim buradaki yorumları vs okuyup benimde moralim bozuluyordu hatta bir sorun mu var telaşına kapılıyordum hiç ummadığım bir anda hissettim sakın kalıp stres yapmamak önemli 🥰🌸
Melike_sevgi cansutekgul ben ilk tekmesini 19. Haftada o da kalp atılı gibi minicik hissettim o zamana kadar kendimi yedim bitirdim niye hissetmiyorum diye sonra 23. Haftada artık yavaş yavaş hareketlendi şimdi de 37+1 durmuyor oğluşum ☺️☺️
AleynaResul cansutekgul benimde hep soldaydı hala nadiren sağ taraftan vurur ve 18-19 arası çok hafif hissetmeye başlamıştım 20 den sonra hissediyor kimisi kendinizi tedirgin etmeyin bu konuda 🙏🏻
Selencnbz cansutekgul bebeğin kızsa soldadır yüksek ihtimal tabii kesin değil. Artı çok erkem daha 19 larda falan hissedersin
Derinnmom cansutekgul ben 16.haftadan beri ufak ufak hissettmeye başladım ondan da hâla emin değilim 😂😂😂 şuan 18+3 hâla emin değilim çünkü bilmiyoruz kız olabilir yani en net şekilde hissedince anlarız aslında gerçekten ne zaman hissettiğimizi. Endişelenme