Ferzane Deli_hatun_7 sorabilirsin tabiki de .. karnimda 3 aylık iken taramaya gittiğimde öğrendim.. 2 3 doktora gittim özele gittim emin olayım diye ama kalbi safra kesesine inip yavaşlayinca mecburen aldirdik
Ferzane Deli_hatun_7 Allah razı olsun canimm.. insaAllah Rabbim isteyen herkese sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat nasip etsin❤❤
Zzeyynep04 Deli_hatun_7 amin canım sanada inşallah biraz uzun bir süre ama çabuk geçiyor umarım doğumunda bir o kadar hızlı ve kolau geçer ❤️🙏☺️
Deli_hatun_7 AyseEmre amin amin çok teşekkür ederim kuzum❤️ rabbım isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻😍🥰
Zzeyynep04 Deli_hatun_7 bende erken doğurdum ya ama şuan 3 aylık oldu bile diyorum daha dün doğdu 🥺 keşke çabuk büyüse ya atak dönemi gündüz zor uyuyor
Semrat Deli_hatun_7 anladım canım benim maşallah size 🤗😍🧿🧿🥰 benimde sat 29 u flan hayirlsi bakalım benimde kuzum 😊😘
Deli_hatun_7 Edademet çok sağol bebegım rabbım sanada isteyen herkese de tez zamanda nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰 sen test yaptınmıı
Deli_hatun_7 MelodyFairy çok sağol Allah razı olsun kuzum rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
Fatmabaz1204 Deli_hatun_7 hayırlı olsun allah sağlıkla kucağına versin insallah bende bekliyorum test yapmak için de siz de aşılama mı oldunuz olduysanız kaçıncı günü test yaptınız
Deli_hatun_7 Fatmabaz1204 yok aşkım aşılama olmadım hsg cekılmıstım bu ay bat 24 erken gebelıktede kaset testtede çıktı aşkım