Damlah damla hanım siz de haklısınız cok üzerinize gelmisler. O yaptıgınız yorum da sizin fikriniz ben kesinlikle size bise demiyorum. Aynı seyi babam da söylüyor.elhamdülillah bende müslümanım allaha inanıyorum ama ne gerek var dini bu kadar ince eleyip sık dokumaya. Haram yemiyorum çalmıyorum. Dualarımı okuyorum sadakamı veriyorum vs vs bence islam inancı kalptedir fikirdedir ☺️☺️ Dudak dolgusu dövme yaptırma sigara içme bu gibi seyler gunah addedilicek şeyler degildir 😌 Daha uzun yazmak isterdim ama gerek yok. İyi aksamlar 🙃