Evrim23 ilkgozagrim__ kesinlikle öyle zaten elimde bende kız istiyorduk hep eşim bunuda kız istiyor bakalım ☺❤
Evrim23 ilkgozagrim__ 7+5 ben erkek istiyorum değişiklik olsun diye ama eşim istemiyor o hep kızcı 😂 çünkü kızlar çok dilbaz ve kendini aşırı sevdiriyor bunun üzerine erkek olmasın diyor eşim 😂 Rabbim sağlıklı versin inşallah
minikmucizeemaak ilkgozagrim__ Hayır doktorum çok erken demişti 12+1 de yaptırmıştım. 13+6 da kıza benzetti ama değişirse bana kızmayın haftaya netleştirelim dedi 15+0 da oğlum olacağını öğrenmiştim 🩵 Bu haftalar çok erkem cinsiyet için tahmin bile yapsa değişebilir 🥲
ilkgozagrim__ minikmucizeemaak hayırlısı olsun kuzum sağlıkla gelsin paşa ben cinsiyet partisi yapacağım için kağıda yazdırıcam söylemeyin dicem
minikmucizeemaak ilkgozagrim__ ilk çocuğun kız olması berekettir🌹 Erkek olunca bereket kaçıyor mu😂 Benim ilk çocuğum Allah’ın izniyle oğlumuz olacak biz bereketsiz mi olacağız yani🥴 Bence her bebek berekettir, Rabbim hepsini bereketiyle getirir. Kızı erkeği yoktur bu işin
ilkgozagrim__ minikmucizeemaak kız çocuğu her zaman bereketiyle gelir Erkekte aynı ama kız daha farklı hayırlı Evlat olsunlar
_Tazeanne ilkgozagrim__ benimde 3 hafta sonra ikili için çağırdı gösterir mi diye de merak ediyorum fakat gittiğimde 11 haftalık olacağım acaba 12. Haftada mı gitsem bilemedim
ilkgozagrim__ _Tazeanne 11. Haftada imkansız göstermez canım cinsiyeti 12 de Erkekse hemen gösterir kızsa saklar kendini ama oda gösterebilir bilemiyorum
minikmucizeemaak ilkgozagrim__ Şaka gibi bir yorum kız daha farklı ne demektir, kızlar daha nazlıdır daha çok cilvelidir kendini sevdirirler evet bu konuda haklısınız ama kız daha farklı çok değişik bir cümle o zaman biz oğlan anneleri oturup ağlayalım hep beraber
Tlngzz ilkgozagrim__ selaam bende 12 haftalıkken gittiğim ikili taramada öğrenmiştim, kızdı. Doktorada bağlı en çokta bebeğin duruşuna. Allah bağışlasın 🥰